'Victoria'- naszyjnik z agatem purpurowym







Dziś prezentuję Wam efekt wielodniowej pracy. Mimo utrudnień (niekontrolowane węzełki  nie do rozsupłania, złamana igła, prucie i składanie od nowa), udało mi się skończyć ten naszyjnik na czas.
Ten pracochłonny obiekt wykonałam specjalnie na wyzwanie w KK, którego tematem jest jeden z moich wielu ulubionych filmów- Corpse Bride Tima Burtona.  Chciałam jednak zrobić "coś innego", podejść do tematu od innej strony. Domyślałam się, że spora ilość prac będzie po prostu zainspirowana chłodnymi błękitami głównej bohaterki, więc ja postawiłam na postać drugoplanową, a mianowicie uroczą (i zaraz po tytułowej bohaterce najbardziej poszkodowaną) Victorię Everglot i świetne kolory jej sukni, skóry i włosów:

Banerek wyzwania:




Komentarze

  1. Piękne kolorki i naszyjnik doskonały

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny i efektowny naszyjnik!!!!!!!!!! Teraz wiem, czemu taka cisza była na blogu:)
    Zaciskam kciuki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano, cisza była, bo trochę się z tym maleństwem męczyłam ;-) muszę narzucić sobie szybsze tempo! :)

      Usuń
  3. Naszyjnik piękny ,robi duże wrażenie ,
    a nitka potrafi się zasupłać szczególnie przy takich większych projektach :)
    Powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz