Na czarnym tle - wisior na wyzwanie craftowe!

Kiedy to było?

Kiedyś brałam udział w tak wielu wyzwaniach i mini-konkursach rękodzielniczych, w ilu tylko dawałam radę. Teraz w sumie też, tylko problem jest taki, że już daję radę w zdecydowanie mniejszym stopniu. Czas to zmienić!

Wyzwanie nie do odrzucenia!

Szuflada nie zawodzi! Kiedy na początku września zobaczyłam wyzwanie o temacie przewodnim "na czarnym tle", wiedziałam, że muszę coś w tej kwestii zrobić; czerń to mój żywioł, moja przystań, jak nie wiem co robić, to robię czerń już się niczym nie muszę przejmować!

Na czarnym tle, ale co?

Na czarnym tle może znaleźć się wiele rzeczy. Pierwszym, co przyszło mi do głowy, to inny kolor. A jaki kolor stanowi chyba najbardziej klasyczne połączenie z czarnym? No pewnie, że czerwony!

A czarne tło postarałam się zrobić tak ciekawe, jak tylko mogłam, wszak nie może być nudno :)








Komentarze

  1. Piękna praca, dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję za taki temat nie-do-odrzucenia, i za wyróżnienie :)

      Usuń
  2. Wisior jest wspaniały, a ta czerń - niesamowita, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz