Dwie kolekcje

A historia tego jest taka...

... że po prostu zapragnęłam stworzyć coś tylko samymi koralikami i nitką, po prostu magicznie złożyć te drobniutkie elementy w całość. Bardzo długo nie wracałam do ściegu peyote, od którego moja przygoda z koralikami się zaczęła (choć wtedy używałam bardzo, BARDZO krzywych koralików!). Trochę mniej dawno -- choć i tak minęły już ze trzy lata -- nie oprawiałam kryształków wyłącznie w koraliki.

Takich prostych form zachciało mi się na rozpoczęcie mojej trochę poważniejszej już działalności. Przeprosiłam się z równiutkimi koralikami Miyuki Delica i zaprosiłam klasyczne ściegi do swojej twórczości.

Dziś więc prezentuję Wam dwie niewielkie, dość zróżnicowane kolekcje w kolorach tęczy:

  • pierwszą bransoletkową, na którą składa się pięć bransoletek utkanych ściegiem peyote według moich własnych możliwie prostych i regularnych wzorów;
  • drugą kolczykową, w której skład wchodzi pięć par połączonych subtelnie kryształków oplecionych tym samym ściegiem.
Wszystkie bransoletki i kolczyki, które widzicie poniżej, są dostępne TU. :) 

A w kolejnym poście przywitamy jesień... Trochę późno, ale późno też do nas jesień w tym roku przychodzi.

***

And the story of these pieces goes...

... I simply wanted to create something only with my beads and my thread, to magically join hundreds of teeny tiny elements into one whole. I haven't been doing anything in peyote for a long time, and the same goes for simply embracing crystals with a simple bezel of a layer of beads.

These are the simple forms that I decided on at the threshold of a more serious journey into selling. I made peace with the tiny wonderful Miyuki Delica beads and I invited classic stitches to my craft.

Today I present to you two small yet varied collections in bright colours:

  • a bracelet collection composed of five hand-beaded peyote bracelets made according to my own simple patterns
  • an earring collection, consisting of five pairs of peyote-bezeled delicately joined crystals.
All of the pieces you can see below are available in here (Polish), but if you really like any of them, you can also just email me at handmadebyaga@gmail.com.

In my next post, I will finally welcome Autumn! :)


















Komentarze