Kwiaty-ukwiały na wiosnę










Dziś prezentuję Wam, na tę rozkręcającą się wiosenną pogodę, kwiaty. Niektórym bardziej przypominają ukwiały. Tak czy siak, takich jeszcze nie robiłam, ale jeszcze zrobię. 
Inspirację podesłała mi Pani M., oryginalną kwiecistą bransoletkę można zobaczyć tutaj: [clickey]. Świetny pomysł, szkoda, że nie mój. ;-) 
***
Today, for this warming up Spring weather, I present to you some flowers. Or sea anenomes, as some would say. Anyway, I haven't made such stuff yet, but I surely will make more.
The inspiration was brought to me by Mrs. M., and the original bracelet can be viewed here: [clickey].



Na koniec dzielę się jeszcze dobrym słówkiem od Korallo.pl, które ostatnio wsparłam pozytywnym odzewem, za co dostałam prezencik. <3 Oferta rośnie i rośnie, a klient jest bardzo miło traktowany. Polecam :)


Komentarze

  1. Wciąż nie wiem, która piękniejsza:) Ta ze złotym kwiatem jest delikatna i dziewczęca, ale ta druga ma obręcz w modnym kolorze marsala (widzę bordowo- brązowe koraliki). Każda doda uroku stylizacji i podkręci wiosennie!!!! I jeszcze miły gest z Korallo:) Tylko gratulować!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, istotnie, marsala. Jako osoba pracująca z kolorami, wyjątkowo się nie orientuję w nazewnictwie. ;-) Dziękuję za komentarz!

      Usuń
  2. Beautiful bracelets!

    Regards,
    Marta

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz