7: #2, The Warrior


2019.

Czy naprawdę tak szybko to minęło? Cały rok przeleciał jak z bicza strzelił; zupełnie nowe relacje, moje pierwsze w całości ukończone RPG, złożenie pracy magisterskiej i uzyskanie tytułu magistra, początek indywidualnej działalności, obejrzenie po raz pierwszy Gry o Tron… Rok 2018 przyniósł mi wiele momentów, które były takimi kamyczkami milowymi na mojej drodze.

Niech Wojownik nam da siłę

Nowy rok witam z drugą pracą z mini serii tematycznej inspirowanej Grą o Tron – „Warrior”, czyli wojownik. Jest to wisior mający przypominać tarczę – w ciemnych, metalicznych barwach, z wiszącymi dwukolorowymi łańcuchami. W nowy rok wchodzę więc z tarczą (nie na tarczy 😉 )

Przygotowanie tej pracy było dla mnie dość ekscytujące, bo nie mogłam się doczekać przyszywania tych drobnych podłużnych koralików obok siebie (wiem, ekscytują mnie dziwne rzeczy). Planuję więcej takich. Bardzo satysfakcjonujące uczucie.


***

2019.

Has it really already passed? The whole year just went speeding right before my eyes; completely new relationships, my first completed RPG, finishing my MA thesis and getting my degree, the start of individual business activity, watching Game of Thrones for the first time… 2018 has brought many moments that were tiny wee milestones on my way.

May the Warrior give us strength

I welcome the new year with the second piece from my mini-series inspired by Game of Thrones – “The Warrior”. It’s a pendant that’s supposed to look a bit like a shield – in dark, metallic colours, with dangling different colour chains. May this shield offered to you at the beginning of this year bring me and you victory!

Preparing this work was quite exciting; I couldn’t wait to sew on those tiny tube beads close together (yeah, I know, I get excited by weird things). Planning to do more of it. Feels quite satisfying.








Komentarze