7: #6, The Father


Niechaj Ojciec osądzi Cię sprawiedliwie.

Tym razem pozwólcie, że zaprezentuję wam wisior odpowiadający Ojcu, czyli kolejnemu z aspektów jednego boga Wiary Siedmiu z Gry o Tron. Ojciec to trochę taka Temida; symbolizuje boską sprawiedliwość i porządek.

Nie wiem czemu, ale z Ojcem kojarzy mi się kombinacja metali. Początkowo wisior miał mieć w sobie jeszcze miedź i mosiądz, ale dałam już spokój na rzecz spójności wzoru. Dla przekory zamiast porządku wprowadziłam chaos w tworzeniu – bez planu, bez projektu, po prostu szyłam jak mnie igła poniosła. Z tego chaosu jednak jakiś kształt, jakaś równowaga się wykluła. I chyba o to chodzi.

Osobiście jestem z tej pracy dość zadowolona; że tak powiem: nosiłabym. Ale może to dlatego że mam słabość do metalicznych koralików. Sami powiedzcie: zbyt błyszczący…?

***

May the Father judge you justly.

This time let me show you my rendition of the motif of the Father – the next of the aspects of the one deity from Game of Thrones. The Father is kind of like Themis, as he stands for divine justice and order.

I don’t know why, but with the Father I associate a combination of metals. The initial plan was to also include brass and copper shades, but for the sake of coherence of the design, I stuck with gold and silver. To contradict the issue a bit, I made the process chaotic; no plan, no sketches, I just let the needle guide me. And from this chaos rose something like order; a kind of balance. And that’s the thing, I guess.

Personally I am quite satisfied with the work. I’d wear that, so to say. But perhaps it’s because I just love metallic beads. You tell me: is it too shiny…?







A teraz odrobina chwalenia się. Po długim czasie oczekiwania zostałam poinformowana, że moja aplikacja została oceniona pomyślnie i zostałam przyjęta do grona najlepszych rękodzielników w Polsce w zakresie moich prac koralikowych. Od dziś mogę pochwalić się znakiem jakości Polskiego Rękodzieła Poland Handmade. Od dziś reprezentuję również oraz dbam o dobre imię i jakość polskiego rękodzieła.
Jestem zaszczycona i szczęśliwa!
And now for a little bragging. After a while of waiting, I was informed that my application was accepted and I was admitted to the circle of the best Polish handmade artists for my beaded works. From now on, I can proudly mark my art with the quality symbol of Polish Handmade and represent as well as attend to the good name and quality of Polish handicraft.
I’m so happy and honoured! 

Komentarze

  1. Piękna praca i raz jeszcze gratuluję przyjęcia w poczet najlepszych rękodzielników :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz