'Maya sky' i kulki SuperDuo






Ta niebiesko-hematytowo-złota bransoletka powstała parę tygodni temu i jest moim pierwszym podejściem do tematu haftowanych koralikami bransoletek. Następną zrobię chyba na metalowej bazie...
***
This blue-hematite-gold bracelet came to existence a few weeks ago, and it's my first try at bead embroidered bracelets. My next one I'll make with a metal base, I think...




Po pierwsze- przepraszam za jakość tych zdjęć. Skonstruowałam domowej roboty namiot bezcieniowy, ale coś nie gra. Tak czy siak, jestem z siebie niezmiernie zadowolona, bo te kulki to moja pierwsza UDANA próba stworzenia koralikowej kuli (z drobnicy jakoś mi nie chce nigdy wyjść). Tutorial (który trochę zmodyfikowałam z braku dwucentymetrowego koralika do środka) wzięłam z bloga biżuteryjki, którą spotkałam na kiermaszu w centrum handlowym, a pochodzi on z tej strony - [klik] .
***
Firstly, I'd like to apologise for the quality od the photos here. I have constructed a home-made light box, but there seems to be something wrong. Anyways, I'm extremely pleased with myself, because these balls are my first try at beaded balls that WORKED (it's never worked with seed beads so far). You can find the tutorial (which I modified a bit due to lack of 2cm bead as a base) for this here.

Komentarze

  1. No proszę, to ja u konkurencji kupuję bransoletki wykonane haftem koralikowym, a tu takie cudeńko się kryje!!!! W urodzie nie ustępuje bransoletkom, które wykonywane są z zastosowaniem wstążki shibori!!!
    Kulki też są piękne i w sklepiku pojawił się ciekawy sznur szydełkowy!!!! A u mnie posucha, wciąż nie wpłynęła wypłata, ale bransoletki sobie nie odpuściłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cały czas się uczę, zapewne powstanie więcej i może i na którąś moją bransoletkę też się Pani kiedyś skusi! ;-)

      Usuń

Prześlij komentarz