Ażury w metalicznym niebieskim

Muszę przyznać, że zaniedbałam bloga (choć często tu zaglądam), zaniedbałam fanpage na Facebooku, zaniedbałam Pinterest. Do pokazania mam jeszcze niesfotografowaną parę kolczyków i trzy zestawy bransoletek z kolczykami (zawróciła mi w głowie netted rope, planuję jeszcze czwarty zestaw!), stworzyłam też aż trzy prace na konkurs kalendarzowy Royal-Stone, a na warsztacie kroi się owoc nagłego przypływu inspiracji na tematy florystyczne obecnej edycji konkursu Preciosa. Druga połowa miesiąca i początek kwietnia zapowiadają się ciekawie! :)

Tymczasem wstawiam kolczyki w pięknym, metalicznie kobaltowym kolorze, ze szklanymi fasetowaymi kryształkami.
To moje drugie podejście do ażurowego sutaszu. Tym razem specjalnie dla koleżanki i na wyzwanie Kreatywnego Kufra

***

I must admit I have neglected the blog (though I visit it quite often), I have neglected by FB page, I have neglected Pinterest. I have a lot to publish: a pair of earrings, three sets of bracelet+earrings in netted rope (still not photographed), and I have made as many as three entries for Royal-Stone calendar contest, and I'm in the process of making a floral entry for this edition of Preciosa My Czech Beads contest. The second half of March and the beginning of April are going to be busy here! :)

In the meantime, let me present to you these beautifully metallic cobalt earrings with glass faceted crystals.
This is my second attempt at openwork soutache. This time especially for a friend and especially for Kreatywny Kufer.



Tyłeczek:
***
The back:



Tak w ogóle: bardzo dziękuję za 10 000 odsłon bloga! :) Pewnie z 1000 jest moich, ale reszta to Wy -- dołożę jeszcze więcej starań, byście jeszcze częściej tu zaglądali!



Komentarze

Prześlij komentarz